سه دلیل برای استفاده از المنتور

سه دلیل برای استفاده از المنتور

building a website for a client – here are the top 3 reasons to use elementor

Building a Website for a Client – Here are The Top 3 Reasons to use Elementor

ایجاد یک وب‌سایت برای مشتری – دلایل برتر برای استفاده از المنتور

انتخاب طراح وب‌سایت وردپرس حرفه ای یک وظیفه مهم است . به ویژه اگر مشتری دوست داشته باشد به صورت مستقیم به ویرایش وب‌سایت خود دسترسی داشته باشد یا محتوای جدیدی به آن اضافه کند. طراح حرفه ای وب‌سایت می‌تواند بر رضایت مشتری شما تأثیر بگذارد زیرا تجربه حرفه ای  ویرایش وب‌سایت آن ها را  تحت تأثیر قرار خواهد داد. در زیر سه دلیل برتر استفاده از المنتور را آورده‌ایم اگر  شما هم وب‌سایتی برای مشتری خود طراحی میکنید با ما همراه باشید .

۱. انعطاف پذیری کامل در طراحی ، تجربه ی ساده برای مشتری شما

افزونه سایت ساز وردپرس Elementor محبوب‌ترین افزونه وردپرس است که بورس 10٪ از اینترنت را به خود اختصاص داده است. این افزونه توسط یک تیم جهانی از حرفه‌ای‌ها نگهداری می‌شود . ویژگی‌های جدید به طور مداوم معرفی می‌شوند که شما را با گزینه‌های بیشتری برای سفارشی‌سازی، ویژگی‌های بهتر جریان کاری و … تامین می‌کند. این بروزرسانی ها سازنده را قادر می‌سازد تا وظایف ساخت وب‌سایت‌های ساده و پیچیده را انجام دهد. همچنین به شما امکان می‌دهند تا وب‌سایت‌های بسیار پیچیده طراحی کنید. و به راحتی می‌توانید به آنها دستورالعمل‌هایی در مورد انجام وظایف  ارائه دهید .

group 10881344

سازنده وب‌سایت Elementor تمامی ویژگی‌هایی را که برای ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاملاً سفارشی نیاز دارید، شامل می‌شود. این شامل یک سازنده Drag & Drop قدرتمند، یک ابزارک برای هر هدف، گزینه‌های پیشرفته سفارشی‌سازی با کد سفارشی و CSS، اثرات حرکتی، محتوای پویا، و همچنین ویژگی‌های جامع بازاریابی و تجارت الکترونیکی است. برای افزایش جریان کاری، بهره‌وری و خلاقیت خود و مشتری‌تان، می‌توانید از هوش مصنوعی Elementor نیز بهره ببرید. شما می‌توانید از آن برای ایجاد کامل کنتینرها در Elementor با استفاده از یک پیشنهاد متنی، درخواست تغییری در هر یک از قالب‌ها در کتابخانه داشته باشید، یا ارجاع دهید به یک وب‌سایت دیگر برای ایجاد یک طرح مشابه در وب‌سایت خود. همچنین می‌توانید از آن برای فوراً تولید متن، کد، تصاویر و موارد دیگر استفاده کنید.

2. کنترل دسترسی و ویرایش مشتری برای حفظ سلامت سایت

با المنتور، می‌توانید تجربه ویرایش کردن سایت توسط مشتری را کنترل کنید. به این ترتیب، به مشتریان خود اجازه خودمختاری می‌دهید . همچنین  می‌توانید یک پروفایل کاربر برای مشتری خود ایجاد کنید و سطح دسترسی آن‌ها برای ویرایش وب‌سایت را تعیین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید محتوا را ویرایش کنند، اما به ویرایشگر دسترسی نداشته باشند.

pro element manager role permission

همچنین شما می‌توانید از مدیریت اجزا در المنتور استفاده کنید تا مشخص کنید کدام ابزارک‌ها برای هر کاربر در ویرایشگر نمایش داده شود. به این ترتیب، می‌توانید ابزارک‌ها را از پنل ابزارک برای کاربران خاص حذف کنید، بدون اینکه ابزارک‌ها از جلوه نهایی حذف شوند.

3. تجربه همکاری بی واسطه برای بهبود و شتاب بخشیدن به جریان کاری شما

با ویژگی یادداشت‌های داخلی، هر کاربر می‌تواند دیگران را با دسترسی به وب‌سایت برچسب‌زنی کند بدون نیاز به افزونه اضافی که اغلب پرهزینه است. شما و مشتریانتان می‌توانید به صورت مستقیم یکدیگر را در ویرایشگر یا حالت پیش‌نمایش برچسب‌زنی کنید. مشتریان شما می‌توانند نظرات و بازخوردهایی برای شما بگذارند یا شما می‌توانید سوالات و دستورالعمل‌هایی برای مشتریانتان در مکان‌های زمانی منطقی بگذارید. این به شما کمک می‌کند فرایند همکاری خود را بهینه کنید و نظراتی که برجسته نشده را پیگیری کنید.

ساخت وب‌سایت‌های استثنایی با المنتور

تجربه‌ای که به مشتریانتون ارائه می‌دید وقتی براشون یک وب‌سایت می‌سازید، می‌تونه به طور مستقیم بر کسب و کارتون تأثیر بذاره. یک مشتری راضی احتمالاً بیشتر از اینکه خدمات شما رو به دوستانش پیشنهاد بده با پیشنهادات تجاری کنار شما برمیگرده. با المنتور می‌تونید وب‌سایت‌های استثنایی رو به مشتریانتون ارائه بدید و بهشون یک سازنده وب‌سایت فراهم کنید که براشون قابل دسترس باشه – که در نتیجه، نرخ رضایت بالاتری رو به دست بیارید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
تفاوت های افزونه المنتور پرو و رایگان

تفاوت های افزونه المنتور پرو و المنتور رایگان

آنچه در این پست میخوانید یک مرور کوتاه از ویژگی‌های رایگان و حرفه‌ای موجود در المنتور ویژگی‌ها و ابزارهای رایگان…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.